پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215439
پيغام حاج‌صفي به مسئولان سپاهان
تاریخ انتشار : 1395/04/19 08:27:36
نمایش : 1565
مدافع ــ هافبک پيشين تيم سپاهان به مسئولان اين باشگاه قول داده در صورت بازگشت به فوتبال ايران دوباره پيراهن اين تيم را به تن کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از جدايي احسان حاج‌صفي از تيم FSV فرانکفورت آلمان که فصل گذشته از بوندس‌ليگاي دو به سطح سوم فوتبال آلمان سقوط کرد، اين بازيکن به‌دنبال باشگاهي جديد در اروپاست.

حاج‌صفي مذاکراتي هم در اروپا داشته که هنوز به نتيجه نرسيده است و در صورتي که اين اتفاق رقم نخورد، اين بازيکن فصل آينده پيراهن سپاهان را به تن خواهد کرد.

مدافع ــ هافبک پيشين تيم فوتبال سپاهان که اواسط نيم‌فصل اول ليگ پانزدهم از جمع زردپوشان اصفهاني جدا شد و به آلمان رفت، در صحبتي که اخيراً با مسئولان اين باشگاه داشته، قول داده در صورت بازگشت به ايران فقط به حضور در سپاهان رضايت بدهد.

اين اتفاق در حالي رقم خورده که استقلالي‌ها نيز به‌شدت به‌دنبال جذب حاج‌صفي هستند و عليرضا منصوريان بارها اعلام کرده صحبت‌هاي خوبي با اين بازيکن داشته و حتي براي او در ليستش جايي را خالي گذاشته است. با اين شرايط و با توجه به پيغامي که حاج‌صفي به سپاهاني‌ها داده، بعيد است او را فصل آينده در استقلال ببينيم و حتي اگر اين بازيکن نتواند در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد، به سپاهان بازمي‌گردد.

مهدي اخوان، سرپرست تيم فوتبال سپاهان مذاکره با احسان حاج‌صفي و بازگشت اين بازيکن را به جمع زردپوشان اصفهاني در صورت بازگشت به فوتبال ايران تأييد کرد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html